4 rökfria dagar!

Och livet blir nog inte bättre. Vilket jävla självförtroende och så otroligt bäst man känner sig! Jag och Andreas är världsbäst just nu, jo, men ni måste låta mig tycka så. Det är det som får mig att fortsätta!!
Vi har gått våran första långsväng idag, utan cigg. Kändes väldigt bra!  Det här kommer jag alltid fortsätta med :)
Äntligen rökfri!!
Melwin har haft världens underbaraste och bästa humör idag! Varit glad och skrattat hela dagen i princip.
 Så har han fått se systers häst och det tyckte han väldigt mycket om! Det var häftigt!
Nae, idag tänker jag inte skriva mer. Har inget skrivarhumör och blir bara tråkigt och flummigt om jag ska sitta och skriva strunt jämt.
Uppdaterar när det finns mer att berätta :P
Hej på ett tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0