God kväll n000bz



Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, pallar inte sitta och skriva skit bara. Vill ju helst att mina kära läsare ska tycka att det ska vara intressant och bara läängta efter att få läsa min blogg ;)

Snart ska vi ha ett dop för våran nu 4 månaders vackra Melwin. Vi har beställt en jättevacker tårta från tårtverksta'n, idag beställde vi en ros till dopklänningen och dopklänningen är prövad och PERFEKT på våran vackra son! :D
Jag är riktigt taggad! Längtar massor! Mest efter att bara få träffa lite släktingar och veta att alla är där för min lilla Melwin.
Sen kommer ju Melwins blivande gudfar tillbaka till Linköping också! Det längtar jag väldigt mycket efter, att få träffa lille Rufen.

Imorgon ska vi träffa prällen och planera lite inför dopet, bestämma lite psalmer och allt såntdär JÄTTEroligt :P
Nejvärs, men ska bli skönt att få se lite hur det kommer bli och vad som väntar!

Ikväll sitter vi väl som de flesta kvällarna 1 vecka tillbaka ungefär, och kör farmville på facebook. Helt sjukt. Både jag och Andreas är superseriösa och sitter och diskuterar kossor, ladugårdar och adopterade får. Helt sick! Vi har lyckats smitta över vårat desperata beteende på några familjemedlemmar också och lite vänner :D Här snackar ni med no lifern #1
Men helt ärligt, bli medlem på Farmville och lira lite farmliv med oss. Haha!

Melwin vart som sagt 4 månader igår! Min lilla prins!
Det firade vi med att ge honom lite smaskig potatis-och palsternackpuré :D Han var inte riktigt säker på't först, men efter att ha smaskat och känt efter ett tag så hade han bestämt sig för att det var rätt Ok :D
Riktigt roligt att se! Blir roligt när vi kan få ge honom någon fruktpuré nästa gång, det kommer han ju bara ÄLSKA!

Nej, nu ska man väl glo färdigt på pokern. Fan vad man blir nervig när man glor på andra som spelar.
Brrrr.

PUSS HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0