Sluta röka!!

Ja, det är precis vad jag håller på att göra!
Är inne på dag 2 nu och det har gått riktigt bra! Igår var väl humöret lite svajigt, men bättre idag! Har knappt haft något sug överhuvudtaget. Är så glad att jag äntligen har bestämt mig!
Nu är jag äntligen rökfri och ingenting kan få mig att ändra mig.
Inga äckliga rökandedräkter, inga stinkande kläder, inga mer dåliga lungor, inga mer pengar ska mer gå åt för detta elände!!
Andreas har också slutat röka och jag tycker att han är jätteduktig! Det är så skönt att vi är två om detta, så man kan hjälpas åt och stötta varandra! :)

Hela livet känns så underbart, jag är så jäääävla glaaaaad!! :D

Och Melwin har också varit jätteglad idag. Han har träffat gammelmorfar och Gerd idag och grät ingenting, tills mormor kom! Jag kan inte förstå vad det kan vara med mormor som är så hemskt.
Som tur är så släpper ju tykänslorna snart och Melwin behöver inte vara ledsen mer.

Nu ska jag fixa lite på bloggen. Ha det bra! Puss hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat nadja :) kämpa på ! kram

2009-08-02 @ 21:30:18
Postat av: Nadja

Tack, vem du nu är som skrev!

2009-08-02 @ 21:57:59
Postat av: Mamma

Ni är så duktiga du å Andreas.

jag hejar på er.

Sen är det väl bara jag å Malein kvar,så vi får väl ta tag i detta och din pappa förstås.

Så vi kan leka med Melwin och se honom ta studenten.

Snacka om långsiktiga planer.

2009-08-04 @ 07:08:36
Postat av: Nadja

Tack!

Men sluta! Jag hoppas på att ni ska få se Melwins barn och Melwins barns barn!

Ja, ibland behövs ju sådanna långsiktiga planer för att man ska kunna ta tag i saker som att tex sluta röka!!

2009-08-04 @ 23:52:38
Postat av: madeleine

hej gumman kul att läsa att du är räkfri grattis. det är jag med måste säga att livet är skönare utan ciggen. kram snuttan och krama melwin med

2009-12-15 @ 13:32:05
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0