Varför inte bara vara miljonär, typ idag?

Så man kan shoppa loss typ, riktigt riktigt ordentligt. Det är nog inte helt omöjligt för mig att slänga bort en miljon på en dag, inte idag iaf. Har ett riktigt köpsug just nu, vill ha massor.
Så är det någon som har en miljon över, så är jag intresserad ;)

På tal om att köpa så är Andreas på djurmagasinet nu och köper fiskar till vårat akvarium, som vi inte har än :P
Han ska ha dom i skolan, tills vi har bestämt oss för något snyggt akvarium och tills miljonen kommer. Hihi.
Nej, men vi har pratat mycket om husdjur och har haft riktigt seriösa funderingar på en kattunge, men så har vi alltid kommit fram i slutändan att det inte blir så bra.
Men för Melwins skull så passar nog fiskar lika bra, om kanske inte bättre, om man köper ett gäng med riktigt mycket färger och så :)

Nu ligger Melwin på sitt babygym och diskuterar som vanligt. Han har börjat snacka riktigt mycket och det är VÄLDIGT roligt att höra.
Igår var jag tvungen att filma honom när han kommer igång. Det lät precis som att han diskuterade med någon, med väldigt bestämd röst och ansiktsuttrycken såg också väldigt bestämda ut.
Det är så underbart med en liten bebis. Jag ÄLSKAR att vara mamma!

Nu ska jag sätta på mig ordentliga kläder och gå ut en sväng med min underbara prins.
PÖSS


Här får ni bild på en body som jag bara MÅSTE köpa åt Melwin. Den är ju som hittad för våran lilla Buddah ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0