Vilket underbart liv jag har!

Jo vänner, det är precis så jag känner! Jag har världens finaste familj och världens bästa vänner runt omkring mig! Jag kan inte få det bättre!
Eller jo, en ny vagn.. men vet ni vad, den kommer IMORGON. Haha!

Nu ligger den sista tvätten i torktummlaren som karln snart ska ner och hämta, just nu är han upptagen med att plugga teori :)
För mig får han gärna vara upptagen med sådana smaskigheter. Jag hoppas att det kommer gå bra nästa gång han har teoriprov, så vi kan åka till Ullared! (a)

Annars idag har jag bara varit ute hela dagen, känns som att man får passa på nu när solen äntligen är framme. Det känns i vindarna att sommaren snart är över.. Som om att den änns hade börjat, känner jag då.
Var en sväng hos optikern imorse också och gjorde en synundersökning, det behövdes ju tydligen, för nu ska mamma Nadja bli en glasögonorm. Det är fett!
Tänkte köpa mig ett par enorma pilotbrillor som min morfar hade när han var yngre. Det är fett iaf!

Melwin har ätit morotspuré idag, vilket han verkade tycka vara gott, dock var han nog inte så hungrig, så jättesugen var han väl inte.
Idag har han annars varit på sitt som vanliga glada och underbara humör och varit jättesnäll mot mamma hela dagen.
Vi har nämligen haft våran första riktiga ensamma dag idag, Andreas började skolan igen. Så nu är det bara jag och Melwin under dagarna, vilket är jätteskönt faktiskt. Men tur och väl så kommer ju karln iaf hem på eftermiddagen :)

Snart är det dop och jag längtar faktiskt riktigt mycket. Vi var ju och träffade prällen här om dagen, vilket gick jättebra. Tycker nog bara att det är jobbigt i sig att sitta och prata med en prälle, man blir genast så duktig i munnen och passar sig för varenda litet ord som vill hoppa ur. Men jag antar att prällen verkade skitbra!
Nu är allting fixat och färdigt tills på lördag när vi ska börja duka fram och sådär innan söndag.
Det ända vi måste fixa är skjuts till kyrkan :D Det kanske vorre lönsamt att fixa det ganska snart.

Jennifer var här en sväng idag också, var roligt att hon äntligen fick träffa Melwin igen efter alla dessa månader som gått. Synd att inte Melwin fick träffa J's lilla doggy bara. Han fick visst stanna hemma idag :(
Men nu har jag och J bestämt oss för att träffas lite oftare, vilket säkert behövs.

Nu börjar karln vrida sig och sucka ute i köket, så får väl gå ut och ta en cigg med honom innan jag går och lägger mig och ge honom massa med creds för att han pluggar så duktigt.

Meneeeeeeeeeeeee, ha det så gött nu folks!
Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0