Dagen efter!

Godmorgon mina små solstrålar!
Nu har jag vaknat och mår väl lite halvt! Men det var det lätt värt!! Jag hade så sjukt kul, Ladies night var skitbra, kändes som att mycket var "död-spel" bara, som att de gjorde endel scener för att de inte kom på någre bättre :P
Men endel scener hade de ju verkligen fått in helt rätt på! GRRR
Krogen var speciellt kul, vart iof inget dansande, som jag verkligen ville göra, vi fastnade på en för-efterfest ställe, kom så sjuktmycket folk som man kände igen. Känner mig levande igen!! Känns som att jag inte har pratat med någon annan än A på flera år. Nej gud mina vänner, detta behövdes verkligen!
Nästa gång, då blir det mer dans! ;)

Sitter och slöar nu ett tag innan jag ska ta tag i lägenheten som ser ut som en fyllelya just nu. Sen ska jag försöka få tag på min älskade Robin och se om han kan komma förbi idag!!!! :D Vi skulle ha sätts igår, men kan meddela alla att, ROBIN VART FÖR FULL, SÅ HAN ÅKTE HEM! :D
Nu ringde den lilla fyllekajan, så nu ska jag reta honom lite för detta.


SEN KOMMER MELWIN <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0