Ett sjukt långt inlägg.. utan bild :/

Godkväll allesammans.
Nu har jag precis kollat på svenska hollywood fruar och tagit nattciggen med Malin gumman.
Jag ÄLSKAR verkligen tanterna på teve 3 klockan 21 på fredagar. Haha! Allihop är så sjuka på sitt sätt. Anna Anka är helt klart underbart sjukast! Jag hoppas verkligen inte att det är slut än? Eftersom det var någon "special" ikväll så funderar jag om det kanske var det sista programet. Oooh, jag hoppas inte det. Det är sjukt roande!

Melwin ligger nu och kronglar i sin lilla spjälis, tycker synd om honom som får sova där i, det verkar vara så litet för honom.. Han lyckas alltid krongla sig runt och lägga sig på bredden i sängen så han blir ihopkurrad som en liten apelsin. Då vaknar han jämt och man måste lägga honom till rätta, för att en halvtimma senare göra samma sak igen. Nä, när jag går och lägger mig ska han allt få följa med och ligga i mammas stora dubbelsäng, som är så gött :)

Annars idag har det varit en jättelugn dag, men jätteskön och Melwin har varit helt underbar! (som alltid, men lite xtra idag)
Jag har hunnit att städa och duscha och suttit vid datorn några gånger och bara kunnat ta det allmänt lungt. Riktigt skönt väder idag med! Vart så varm att jag var tvungen att ta av mig halsduken när jag gick ner till affären imorse!
Lite skillnad nu på kvällen, då man knappt vågar sig ut, ifall man kanske skulle frysa fast på det iskalla balkonggolvet :P

Har pratat mycket med A idag också, vilket känns skönt! Vi kan prata om roliga saker nu! Fast också om tråkiga och allvarliga, fast på ett mer vuxet och ansvarsfullt sätt. Känns riktigt skönt, och man har ett litet hopp om att allt kanske kan få en ny början och man kanske kan börja om på ruta 1 en dag. Men vafan, det får vi ta då!

Den anledningen att jag satte mig just nu, just idag, just vid denna tiden och började skriva hade nog mest att göra med att jag är sjukt störig och irriterad på folk just nu, inte alla, men några!
Man känner hela tiden "lägg ingen energi, skit i det", men dagligen får man höra hur de snackar skit och ljuger folk rakt upp i ansiktet om mig. Och det kan jag fan inte släppa!!
Jag förstår inte heller vad dessa personer då är ute efter, vill de ha ett mothugg, någon som skriker tillbaka och blir riktigt jävla förbannad.. eller är det bara så pass sorgligt, att de har en sjukt tråkig jävla vardag, så de roar sig med att snacka skit om någon, bakom dess rygg?
Whatever, för min del bryr jag mig inte om vad de vill ha ut av detta, men ett mothugg kommer de få så länge de fortsätter ta kontakt med mig på vissa sätt. Detta måste få ett slut!
Det är konstigt, är det inte det ena, är det de andra.. Vuxna människor som inte kan få grepp om sig själva och kanske tänka en tanke xtra att "fy fan så jävla omoget, nu får det kanske vara nog"!
Sorgligt att se och sorgligt för folk som inte är som er, som måste vara i eran närvaro.
Tack och lov, så slipper ju jag vara i era närvaro, men TROTS det, sjukt nog, så får man ju ändå höra era glappa brödinkast bubbla ut en massa jävla skit?!
Men den dagen kommer när ni kommer få smaka på eran egen medicin, där ni ser så sjukt mycket ni kommer förlora på att bete er som ni gör :) DEN DAGEN.. kommer jag njuta av!

Puss och godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0