Godkväll

Godkväll!
Har precis kollat färdigt på "ensam mamma söker". HERREGUD! Man blir ju så kär! Den där första gången när man träffades och det bara pirrar, första kyssen, gos och bara helt underbart.
Om man kunde få känna det där igen. Som från första början! Det är ju helt underbart.

Robin var här på besök förut som sagt, det vart en långsväng runt kanalen och lite snabbmat efter det. Det var jättekul att få träffa honom igen. Nu hoppas jag bara att det inte tar så lång tid innan vi ses igen. Det är skitsynd att det går så långt mellan varven.

Imorgon blir det storstädning i svinstian! Sen blir det storhandla med mormin någon gång under dagen. Det behövs!
Nu vill jag bara ha mitt bankkort som jag har beställt nytt, för att mitt andra är borta :( Klantigt!

Tänkte nog ta och diska iordning lite och plocka undan. Sen blir det sova faktiskt!

Natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0