Grattis pappsen!

Tjenis!
Ikväll har jag varit på Gula Huset och käkat middag med min pappa, mina tre syskon, två av mina syskons mamma och lille melwin.
Mammsen kunde tyvärr inte hänga på, då hon var i skitstallet hela dagen. Usch! Synd att hon inte var med, det märktes att det fattades en rätt stor bit där ikväll.
Men whatever, trevligt iaf :) Jätteroligt att få träffa min syrra som jag inte sätt på hur länge som helst!
Iaf, idag är det min gammle fars födelsedag! Han blir 30 idag!!
(Det var min present till honom ;))
Jag åt en skitstor plankstek med potatismos och bajsinässås. MMMmmm!

Annars har det väl inte hänt så mycket under helgen. (JO DET HAR DET, MEN ORKAR INTE TÄNKA TBX)
Så ni förstår :)
Har träffat A i helgen med. Mums! Han är min gulle! Det är fan svårt att förklara, ena stunden avskyr man honom och andra stunden helt tvärtom. Jag hoppas det kan förbli såhär nu, FÖRALLTID!
I know vad alla där ute som vet vad det handlar om tänker:
"yeah right, stackars tröga dumma desperata nadja som inte går vidare"
Men jag lyssnar till mitt hjärta, för det känns som det rätta nu. Så pls, klandra mig inte för detta!

Jag funderar på att träffa min mor imorgon och kanske åka in till stan om hon har tid, vill ha melwins liberopaket! Vill veta vad det är där i. Jag älskar gratissaker!
Det är underbart om man älskar gratissaker och sen när man har en liten bebis, kommer grejer på posten varannan dag. Vissa saker är ju mindre roliga än andra, men själva känslan när man hör postgubben komma upp för trappen, öppna brevinkastet och så bara "DUNS" i golvet.
Då vet man att det är gratisgrejer på g.
Ooooh, love it!

Nehene, om man skulle ta och säga godnatt!
GODNATT


middag på g. yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0