Hallå

Godkväll allihop! Mina älskade vänner, mina fiender, snyggingar, fulingar och alla jävla smågluttare! Det är just för er som jag skriver så mycket intressant här, för att ni ska ha någonting roligt att göra under frukosten innan ni går till skolan, eller på jobbet, i skolan osv. Prata och fundera över det jag skriver om här.
Men det som är så extra kul är ju att det faktiskt ibland är vissa av er som jag skriver om, vilket är OTROLIGT kul, eftersom ni tar åt er så mycket av det! Vilket faktiskt ska vara lite meningen åxå ;)

På tal om något helt underbart ett tag.. Min underbara son. Vi var på BVC idag på en 6 månaders undersökning, min pudding Fanny var med på ett litet hörn i sin ridjacka. Väldigt roligt att se dig igen, även att det kanske inte var längesen, så var det skönt att bara prata roliga saker och att vi båda var på så bra humör.
Melwin vägde 8 kg nu och hur lång han var kan jag tyvärr inte minnas just nu, men allt så bra ut och han hade faktiskt riktigt roligt på besöket. Han skrattade och var så glad. Han har varit på underbart humör hela dagen idag, det är så underbart. Då har man massor med krafter kvar och känner sig pigg och glad :) Jag älskar honom så mycket!

Annars har vi bara tagit det lungt. Har träffat Jenny några dagar nu, har varit jätteroligt. Vi kom överens om att ha en tjejkväll varje tisdag, då vi ska kolla på DHW och snaska lite gott :) Snart kommer Jennys bebis också, som ska bli så himla kul. Då får Melwin en liten bebiskompis :)

Imorgon kanske Malin skulle komma förbi en sväng med, jag längtar efter henne nu. Vi har inte sätts sen vi var på ladies night, vilket faktiskt är ganska länge för oss nu för tiden.. Det är bra :) För behöver en Malin-dos rätt ofta!

Nu ska jag sova och bara tänka på hur mycket jag älskar min son!
NATTI NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0