LADIES NIGHT!

OHYES! Ni hörde helt rätt!! Ikväll blir det Ladies Night för mig och min brutta!
Melwin ska till sin mormor vid 3 och vid 3 blir det att ta fram vinet, dunka musik och färga håret!
Inga problem! :D

Just nu sover Melwin och jag har städat undan lite tills min älskling kommer. Så blir det att pröva lite kläder och koppla in hennes baslåda som hon var tvungen att ta med sig, festa till musik på laptopen??? No thanx!

Ikväll blir det krogen med, träffa massa gamla polare. Sjukt kul! Ska väl försöka fota så mycket som möjligt, så har ni lite smått och gott att kika på imorgon ;)

PUSS BABIES!



grrrrrrr! gimme

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad roligt för dig, hoppas du får en toppen kväll :) puss

2009-10-02 @ 22:38:03
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Emmy

Gud va roligt :) jag jobbade där förra året, men i år ville jag inte det var så jäkla jobbigt att springa och servera där nere ! Hade ni roligt ? Csn har bråkat färdigt med mig nu tack gode gud ! Kram =)

2009-10-03 @ 10:34:41
URL: http://emiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0