Lördag 24/10

Hej alla glada!
Nu sitter jag nyduschad med min nytvättade morgonrock och mysmusik och bara njuter av min städade lägenhet!
Har varit på staden idag och fikat med min familj, pappa var också med alltså! :D
Var väldigt trevligt, men så sjukt mycket folk!
Sen var det visst planerat att vi skulle till IKEA och handla ett databord åt mig! Och ett databord vart fort en barnstol också, och en barnstol vart fort massa annat. Så lite gratis shopping vart det för mig idag förstår ni!
Och det vart så JÄVLA bra med databordet! Slipper äntligen sitta vid mitt vardagsrums bord och glo, och vilket skillnad det vart i vardagsrummet, såg genast så mycket trevligare ut!
Har fått massor hjälp med tvätt och städning av mamma också! Så nu är faktiskt min tvättkorg HELT tom. Det var längesen det var så faktiskt :D Jätteskönt!
Jag älskar min familj så mycket!! Man behöver mycket stöd när man är själv har jag märkt!

Annars är allt helt underbart nu! Har aldrig mått såhär bra, och det är så underbart att alla i min närvaro märker det! Jag har inte mått såhär bra på riktigt länge!! :D
Äntligen kan man fortsätta framåt och se allt det roliga och trevliga som finns i livet!
Och alla söta och snälla personer som finns rakt framför näsan på en :D

Nu ska jag gosa. Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kramar till dej

2009-10-26 @ 00:24:01
Postat av: gudomlund

gumman du gör mig förvirrad det är ju den 23e idag inte 24e. får inte skrämmas så där....

2010-01-23 @ 20:59:13
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0