Man får ta en dag i taget

Hallå där!
Nu har min övertrötta son precis kommit till ro och somnat. Gud så skönt. Både för han och för mig. Man blir ju helt hjärtekrossad när han skriker sådär. Men nu är det lungt och skönt, så tänkte väl börja plocka iordning och städa lite tills min älskade vän kommer hit! :)
Saknar honom jättemycket och så får han träffa Melwin! Blir väldigt kul!

Missade kalas hos min moster idag, då mina kusiner har fyllt år. Lite synd, men hann planera massa saker innan jag fick reda på det, så kan det va! Grattis i efterskott iaf grabbar!

Har en liten klump i magen hela tiden, riktigt riktigt jobbigt, men försöker att bara svälja, ta djupa andetag och tänka på allt positivt som har blivit istället. Inom en vecka har jag iaf en grej mindre att tänka på. Det ska bli skönt!

Sen vill jag tacka min mamma och pappa för allt dom ställer upp med, hade ni inte funnits hade detta blivit mycket svårare!

Nehe, nu ska jag ringa min syster och planera in några träningsdagar i veckan, för nu mina vänner, ny start, nya mål, nu ska jag börja träna på gym!!!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0