pokerstars tonight!

hallå allihopa!
då var det kväller igen och om 15 min ska jag spela poker och vinna stora cash till mig och min lillplutt ;)
det var iaf kvällens planer. sen blir det sova :)

imorgon ville mammsen träffas nere på stan, då ska jag äntligen få hämta ut mitt libero paket (och melwins såklart (a) mest melwins kanske)
sen blir det slänga på körkortstillstånd på posten, sen om senast 1 månad, är jag ute på vägarna mina vänner. fy satan vad roligt det ska bli! längtar ihjäl mig!

sen har jag ännu en sak jag längtar ihjäl mig till, näst nästa helg! Me and my superbestfriend ska ut!!! På första gången på.. 2 år eller något.
Då ska han komma ner från den stora staden, till lilla lkpg och bli drunk! :D

Nej, nu börjar det pirra i magen, måste upp och stå innan pokergamet :D hahahah!


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0