Raowr

Hello babies!
Nu sover Melwin som vanligt vid den här tiden på dygnet och jag som vanligt sätter mig ner och börjar skriva några rader.
Har inte hänt något KUL idag!
Har bara blivit helt fel allt. Skulle åkt till ikano och till min morfar idag med morsan. Men hennes bil pajade för 105e gången, så det vart inget med det.

Sen skulle A komma hit och vi skulle kolla på film och bara ha en myskväll, men istället missförstår vi varandra och allt blir fucked up! :/

Men jag och Melwin har iaf haft det jättemysigt hemma idag, han har varit på jättebra humör och jag har t.om hunnit sminka mig idag :D Jätteroligt! Ska försöka hinna med det varje dag. Man behöver fräsha till sig ibland, så man kan få känna sig lite snygg också :)
Förhoppningsvis blir det träning för min och syrrans del i veckan! Jag hoppas verkligen på det!
Då ska vi börja med att gå på något sånthär skitskoj program som gör att man blir helt sönderäten efteråt. Typ poweryoga osv :)
När vi har bestämt oss kan jag ju meddela er.
Sen efter ett tag kanske jag blir en "tränings-bloggare" som kommer med massa saftiga tips och massa skitsnygga bilder på min asvältränade kropp ;)
Or not!

Nej, nu kommer J, så ska vi kolla på DHW. Men bli inte ledsna för det, ni får en underbar bild att glutta på ist :)
Herrå



Här får ni en underbar bild på min son :) och lilla jag på ett hörn åxå.
JAG ÄLSKAR MIN SON MELWIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0