Tjenamos!

Nu sitter jag och kollar på Cartoon Network i brist på annat! Melwin sover middag och jag är bara riktigt uttråkad. Blir väl att dra ut och gå en långsväng med min sockersmula senare, dock lockar det ju inte så värst mycket, då det är regn och iskallt ute.

Imorgon kommer Malin! Får imorgon gott folk, då nalkas det tjejkväll och krogen minnsann!
Vi ska på Ladies Night och leva fan! :D Jag och Malin har varit polare i hur många år som helst, men kan aldrig komma på att vi har lagt pengar på att gå på något sånthär, så det ska bli riktigt riktigt roligt!
För en gångs skull på riktigt länge, får jag komma hem sent på natten och bara njuta av en underbar kväll, för det kan inte bli annat med min Malin!

Nehepp, nu ska jag ta mig ett glas Cola och en cigg.
Hej på ett tag


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha det nu riktigt skojigt å skratta massor.Drick nu inte för mycket...

2009-10-02 @ 01:01:21
Postat av: Nadja

Tack! Det ska vi verkligen ha!

Ska försöka ;P

2009-10-02 @ 11:07:44
URL: http://mammanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0