USCH!

Nu har jag äntligen kommit underfull med vad min klump i magen är, som jag har känt av i flera dagar.. ILLAMÅENDE! Ett grovt äckligt jävla illamående på egofolk, hur sjuka folk kan vara som enbart tänker på sig själv. Men i guess, de kan nog komma långt inom kariärren och säkert tjäna massa stålar, men en familj och någon som älskar dom, de kommer de ALDRIG få känna på!
Jag har blivit uppväxt med att man ska bry sig om andra och vara tacksam mot folk som hjälper än osv. Hur i helvete blir man uppfostrad om man BARA tänker på sig själv?

Jag mår bara så sjukt dåligt över att tänka på det.. Men när någon annan blir drabbad utav ett sånt egoäckel, så är det svårt att släppa taget och bara skita i det, konstigt nog.

Jag är iaf glad att jag inte är en sådan vidrig person, dock kommer jag vara OERHÖRT jävla VIDRIG tillbaka mot det psykot, om den gör mig eller min son illa!
FUCK OFF!


Kommentarer
Postat av: Rogga

Du är bäst vännen. Du anar inte hur stolt jag är över dig och vilket fint litet underbart barn du har. Stå på dig! Du är bäst!

2009-10-06 @ 11:44:27
Postat av: Rogga

HALLÅ!? tro inte att jag inte kan hitta dig. Nu är det du som ringer ! NU!

2009-10-12 @ 23:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0