tillbaka igen!

Hallå där allesammans!
Nu är jag tillbaka igen efter ett riktigt stor uppehåll pga RIKTIGT stor idétorka!!
Sitter vid köksbordet med min nyss hemkomna karl och min nästan nyss hemkomna son :)
Melwin har varit hos sin mormor och morfar under måndagen då jag och Andreas var ute och tog oss några öl och kollade på hockey.
Vart dock lite för mycket av det goda och matchen var totalt värdelös!
Vaknade vid 6 imorse, fast jag egentligen skulle tagit en sovmorgon. Var törstig som en varg och hade ju somnat med allt smink på mig. Så var upp och ta ett glas saft, väcka Andreas som skulle upp till skolan och ta en dusch. Sen var det ju bara att drömma om att kunna somna om igen :P
Här satt jag i min ensamhet, helt slut och funderade väl över att kanske göra någon nytta medans man ändå hade tiden. Men fastnade framför teven istället och tog det bara lungt.

Runt 11 kom min underbara son och hans mormor, med pizza! Helt underbart bakfylle käk! När mormor hade åkt blev det mys framför teven med Melwin och han somnade i min famn, som är det underbaraste som finns!! <3

Såg på Oprah förut också, de snackade om vikt. Där fick man se världens fetaste man, som hade tagit världsrekord i viktminskning på minst tid. Han vägde 400 kg och vägde tillslut bara 90 kg, på 19 månader! Helt sick!
Men redan efter 1½ år igen vägde han precis lika mycket!
Det var ruskigt ledsamt och sjukt att se! Men man fick verkligen insperation av honom, han var påväg ner i vikt igen och vägde nu bara 160 kg. Kan han, kan fan jag! Så nu blir det slut på laterier och ut och gå rejäla långsvängar every day!
Ska skaffa mig en våg också, så man kan hålla lite koll på vikten. Pluss att jag skulle nog få mer go i mig själv om jag såg att det hände lite och man kan sätta upp mål.

På tal om långsvängar! Nu blir det sätta på sig kläder och dra ut med mina grabbar!
Ska skriva så ofta som det bara går! I promise!

Puss hej!


Jag och min underbara son! Det finns inget bättre än att vara förälder!

Kommentarer
Postat av: Lindséy

vilken söt liten kille du har :)

2009-11-09 @ 19:55:24
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0